تعمیر مبل چرم در اصفهان

قابل توجه هتل‌ها، رستوران‌ها، شرکت‌ها و منازل در اصفهان . تولید و بازسازی مبل چرمی ایرانی و خارجی  در اصفهان بوسیله چرم و پوست طبیعی گاوی و چرم مصنوعی و حتی پارچه با بهترین کیفیت بوسیله استادکاران ماهر و با تجربه.
در این قسمت مشتریان ما نمایشگاه‌های مبل، تالارها، رستوران‌ها، شرکت‌ها و حتی منازل که قصد دارند تمام یا بخشی از مبلمان مستعمل خود را که بصورت جزئی و کلی آسیب دیده تعویض و یا بازسازی نمایند.
با توجه به اینکه ما هم تولید کننده چرم و هم تولیدکننده مبل هستیم درست به اندازه نیاز مبلمان و یا صندلی آسیب دیده چرم تولید کرده و قسمتهای معیوب را تعویض و بصورت اساسی تعمیر و بازسازی مبل چرمی را اتجام نموده که درست مانند روز اول کاملا نو و قابل استفاده باشد و اگر مشتریان محترم مدل و یا طرح خاص را از روی عکس و نقشه تقاضا داشته باشند قبول سفارش نموده و دقیقا طبق نظر ایشان مبلمان را تولید و تقدیم خواهیم کرد.
فقط  کافی است با شماره ۰۹۱۳۰۰۰۱۲۸۸ تماس بگیرید تااز مشاوره و راهنمایی ما برخوردار شویدو در صورت توافق اقدام به تنظیم قرارداد نموده و سپس بلافاصله جهت حمل مبلمان شما هماهنگی خواهد شد و در صورت عدم توافق با توجه باینکه بازدید و مشاوره رایگان میباشد هیچ هزینه ای برای مشتریان گرامی در بر نخواهد داشت ضمنا علاوه بر تعویض رویه رنگکاری و نجاری و طراحی نیز بخشی دیگر از خدمات ما بوده و در رابطه تولیدات خودمان از نظرات شما جهت تغییر رنگ یا اصلاح مدل استفاده نموده و سعی خواهد شد حتی الامکان رضایت شما تامین گردد.

تعمیرات مبل چرم موارد متعددی مثل تعمیر دسته های چوبی شکسته مبل و کاناپه، پشتی های آسیب دیده یا دفرمه شده ی صندلی های ناهارخوری یا تعییر و تعویض فوم و فنر مبل ها را شامل می شود. بسیاری از کارگاه های ساخت مبلمان کار تعمیرات مبل و یا رویه کوبی را هم انجام می دهند. کارهای مربوط به تعمیرات اسکلت چوبی یا فلزی مبل، رنگاری مبل و مواردی مثل ترمیم مبلمان استیل هم توسط کارگاه های مبلسازی یا کارگاه های تعمیرات مبل انجام می‌شود.

در این زمینه مواردی بر روی قیمت گذاری موثر است که در این مطلب به آن می پردازیم.

جزییات
همیشه این اندازه و ابعاد مبل و صندلی نیست که تعیین کننده هزینه تعمیرات آن می شود، محصولات که بسیار کارشده هستند و یا جزییات بسیاری دارند و باید با دقت و یا ظرافت بیشتری رویشان کارکرد، عوامل موثری بر میزان کار و در نتیجه دستمزد تعمیرات خواهد بود. برخی کارهای ظریف تر در مرحله پایانی (Finishing) به اندازه یک کار کامل بازسازی زمان می برند و استادکاران با مهارت تر و مجرب تری را برای رسیدن به نتیجه مطلوب طلب می کنند. دسته های جداشونده، تاشو، پشتی های تنظیم شونده و کاناپه های تخت خواب شو نیز از این جمله اند که داری اجزای متعدد مکانیکی و غیرمکانیکی هستند.

پرداخت (Finishing)
پرداخت نهایی کارهای مبلسازی در هزینه تعمیر آن تاثیرمی گذارند. در حالیکه هم می شود بدنه تمام چوبی یک کاناپه را با شاپ آن رنگ زد و هم تمام کار را با بتونه کاری، نقاشی و سیلر و کیلرزنی به یک نمونه منحصربفردتر تبدیل کرد. وقتی یک وارنیش یا جلال دادن نهایی کار جایش را به رنگ آمیزی های حساسی مثل درآوردن رنگ های دقیق طلایی و بلوطی کار می دهد، هزینه خدمات تعمیرات مبلمان به طرز چشم گیری افزایش می یابد. البته این افزایش هزینه منطقی به نظرمی رسد چرا که مهمترین نکته این است که در پایان کار قسمت های تعمیرشده از سایر قسمت ها قابل تشخیص نباشند.

عتیقه
گاهی پیداکردن قطعات جایگزین برای یک مبل یا صندلی یا وسیله دکوراتیو قدیمی کار بسیار سختی است و از استاد مبل ساز زمان زیادی می برد. هر چه آن مبلمان قدیمی ارزش بیشتری برای صاحبش داشته باشد، پرداخت هزینه تعمیر و بازسازی آسان تر و منطقی تر خواهدبود. در ضمن زمانی که یک استادکار بر روی تعمیر مبلمان عتیقه صرف می کند بسیار بیشتر از زمان مورد نیاز برای تعمیر مبلمان معمولی است. حساسیت های مشتری در سپردن کار به یک استادکار با تجربه در این صورت کاملا منطقی و بجاست.

محدودیت زمانی
وقتی کار با عجله است مثلا شب عید رسیده و زمان زیادی برای ماندن در صف انتظار تعمیرکار مبل ندارید منطقی است که خدمت دهنده باید زمان بیشتری از شبانه روز خودش را به انجام کار شما اختصاص دهد و بنابراین قیمت تعمیرات مبل هم افزایش می یابد. اگر شانس بیاورید و یک استادکار خلوت پیداکنید.

ایاب و ذهاب و حمل و نقل
برخی از تعمیرکاران مبل تعدادی از کارها را در محل انجام می دهند. برخی دیگر ایاب و ذهاب را رایگان انجام می دهند و هزینه ای بابتش دریافت نمی کنند. البته خدمت دهندگانی هم هستند که حمل و نقل قبل و بعد از انجام کار را هم بصورت رایگان و توسط نیروهای حمل و نقل خودشان انجام می دهند. اگر با کارگاه های مبل سازی طرف باشید می توانید از امکانات حمل و نقلی که معمولا با این قبیل کارگاه ها کارمی کنند خدمت بگیرید و هزینه ایاب ذهاب کمتری بپردازید.

توصیه خدمت دهنده
تعدادی از کارگا ه های تعمیرات مبلمان خودشان را خیلی خوب با شرایط جدید بازار منطبق کرده اند و به عنوان مثال از مشتری می خواهند که تصویر مورد پیش آمده را از راه ابزارهای پیام رسان برایشان بفرستند تا یک برآورد اولیه از قیمت به مشتری اعلام کنند. یکی از دیگر از راهنمایی هایی که تعمیرکاران و سازندگان مبلمان توصیه می کنند تهیه پارچه مطلوب و مورد نیاز پیش از سفارش کار است.

این خدمت توسط متخصصین مبلمان ارائه می شود.
خدمات مشابه در بازار سنجاق

ساخت مبلمان

رنگ کاری مبل

تعمیر صندلی اداری

رویه کوبی مبل

دوخت کاور مبل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *