چگونه بوی بد مبل را از بین ببریم؟

مبل ها بوها را جذب می کنند.مبل پارچه ای بیشتر مستعد جذب بو است ، زیرا از چرم و وینیل قابل نفوذ تر است.این یک امر طبیعی است که مبلمان خانه شما پس از گذشت مدت زمان طولانی ، بو بگیرند.نکته قابل توجه در اینجا چگونگی رفع آن است.در اینجا راهکارهایی ارائه شده که با استفاده از آنها میتوانید بدون آسیب رساندن به مبل ، بوی بد ایجاد شده روی آن را از بین ببرید.

بسیاری از مبل ها با جمع شدن خاک ، مو و خرد شدن مواد غذایی به مرور زمان بو میگیرند.فرقی نمی کند مبل شما به چه دلیل بو گرفته است ، نکته قابل توجه حذف بو از روی مبل است که این معمولا کار راحتی است.

برای ارتباط با بهترین تعمیرکاران مبل اصفهان روی لینک کلیک کنید.

از بین بردن بوی بد مبلمان در مبل بارانی

مرحله ۱

یک لایه سبک از جوش شیرین را روی کل مبل خود بپاشید.بگذارید جوش شیرین حداقل یک ساعت یا حتی در صورت امکان یک شب روی مبل بماند.

مرحله ۲

برای جمع آوری جوش شیرین و همچنین هرگونه آلودگی و گرد و غبار که ممکن است باعث بو شود ، روی مبلمان را جاروبرقی بکشید.

مرحله ۳

یک بطری اسپری را با مقداری آب و مقداری سرکه سفید پر کنید و این محلول را به راحتی روی مبل اسپری کنید و بگذارید مبل در هوای آزاد خشک شود.سرکه بوی بد را از روی مبل از بین خواهد برد.قبل از استفاده از محلول سرکه سفید و آب باید بررسی کنید که آیا کاناپه شما می تواند پاک کننده های مبتنی بر آب را تحمل کند یا خیر.اگر مبل شما قادر به تحمل آب نیست ، از جوش شیرین و سایر حلال های خشک برای حذف بو استفاده کنید.

اگر بالش و کوسن های مبل شما دارای روپوش های قابل جابجایی است ، خیلی خوب است.اگر برچسب مبل را بررسی کردید و متوجه شدید که میتوانید برای تمیز کردن مبل از آب استفاده کنید ، می توانید کاورهای موجود را در لباسشویی بیندازید.

رفع بوی مبلنکته:

قبل از شروع کار برای تمیز کردن مبل و حذف بو از روی مبل برچسب مراقبتی آن را بررسی کنید.برچسب مراقبت را بررسی کنید تا ببینید مبل شما از چه چیزی ساخته شده است.مبل ها را می توان از پارچه ، پلی استر یا چرم تهیه کرد که هر کدام نیاز به نظافت مختلفی دارد.

W: فقط آب تمیز / مرطوب.می توانید از آب یا سرکه برای تمیز کردن مبل خود استفاده کنید.

S: فقط تمیز کردن حلال خشک.از یک حلال خشک مانند جوش شیرین استفاده کنید.

SW: تمیز کردن حلال خشک و یا مرطوب.از یک حلال خشک یا سرکه یا آب استفاده کنید.
X:فقط تمیز کردن حرفه ای یا جاروبرقی.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از قیمت تعمیر مبل در اصفهان با شماره ۰۹۱۳۰۰۰۱۲۸۸ تماس بفرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *